Aktualności

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
4 godziny temu
Fundacja Nowe Kierunki

Głosowanie w ramach Budżetu Obywatelskiego Województwa Małopolskiego za nami ‼️‼️ Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy poparli nasze projekty ❤️🤝

W sumie zgłosiliśmy pięć pomysłów. Największym jednak zainteresowaniem cieszył się projekt pn. „Kierunek: Nowy Sącz z nowym parkiem – rewitalizacja terenu przy sądeckim szpitalu” 🌳🌲🐿🐦Zasady Budżetu Obywatelskiego są jednak nieubłagane – tylko te pomysły, które zdobędą największą liczbę głosów mają szansę na wykonie. Wyniki poznamy jesienią.

Proszę trzymać za nas kciuki, ponieważ chcemy wspólnie z mieszkańcami Nowego Sącza i regionu zmieniać nasze otoczenie. Chcemy, aby sądeczanie poczuli się gospodarzami we własnym domu stąd nasza aktywność w ramach Budżetu Obywatelskiego. Przypomnijmy, że pięć naszych projektów, które zwyciężyły w ubiegłorocznej edycji Budżetu Obywatelskiego jest realizowanych w tym roku. To m.in. zakup oczyszczaczy powietrza do kilku placówek oświatowych w Nowym Sączu, wykonanie różanej alei przy wiszącej kładce nad Kamienica, czy grillowiska na osiedlu Falkowa. Staramy się również o odnowienie Starego Cmentarza w Nowym Sącz oraz urządzenie Parku Nawojowskiego przy ulicy 29 Listopada w Nowym Sączu. Niedawno z sukcesem zakończyliśmy także wiosenną edycję akcji „Dbam o Sądeckie”, w ramach której posprzątaliśmy wraz z mieszkańcami regionu pięć szlaków w Powiecie Nowosądeckim 💪

kierunekns.pl/

parknawojowski.pl/

ocalmystarycmentarz.pl/

dbamosadeckie.pl/

Tak trzymać!👍

To już ostatnie dni głosowania na projekty zgłoszone do Budżetu Obywatelskiego Województwa Małopolskiego. Nasz cel to odnowienie parku przy Szpitalu Specjalistycznym w Nowym Sączu 😁💪

Jeśli jeszcze nie głosowałeś wejdź na stronę malopolska.budzet-obywatelski.eu/glosowanie i wypełnij formularz z podstawowymi danymi. W następnej karcie wybierz zadanie o Kodzie SAD13 i tytule „Kierunek: Nowy Sącz z nowym parkiem – rewitalizacja terenu przy sądeckim szpitalu”. Dla potwierdzenia głosu należy podać numer telefonu, na który przyjdzie kod. Później wpisujemy go na stronę i po głosowaniu 😉 Cała procedura zajmuje około 3 minuty. Nie bój się, głosuj i zmieniaj z nami Nowy Sącz 😀

Wierzymy, że uda się nam zdobyć wystarczającą liczbę głosów. W parku powiesiliśmy już pierwsze budki dla ptaków na specjalnych rozciągających się linkach tak, by nie raniły drzew. W tym roku ptaki jeszcze ich nie zasiedlą, ale w przyszłym roku na wiosnę będą już sprawdzone i gotowe dla nowych ptasich rodzin 🐦🌲🌳

Komentuj na Facebook

Walczmy już tak nie wiele brakuje aby powstał kolejny park🙂Przyjaciele fundacji Udostępnijcie post oddawajcie swoje głosy razem stworzymy coś pięknego ❤️

Zablokowane!

Różana aleja coraz bliżej 😍

Urząd Miasta Nowego Sącza wybrał wykonawcę naszego projektu „Kierunek: Nowy Sącz ogrodem zmysłów - różana aleja”, który zwyciężył na osiedlu Kilińskiego w ramach zeszłorocznej edycji Budżetu Obywatelskiego Nowego Sącza 💪

Dzięki naszemu pomysłowi zaniedbany dziś skwer przy rondzie Solidarności nabierze kolorów. Projekt zakłada bowiem obsadzenie szerszej ze ścieżek pnącymi różami. Będzie to odmiana z czerwonymi, dużymi kwiatami, dorastająca do dwóch metrów wysokości, ale niewymagająca montażu podpór. Kwiaty mają być posadzone w gęstych szpalerach. Wierzymy, że różane krzewy będą umilać spacery nowosądeczanom, którzy korzystają z wiszącej kładki nad Kamienicą i podążają w kierunku pobliskiego kościoła - sanktuarium św. Rity, które symbolem jest czerwona róża 🌹

Zamierzamy kontynuować projekt i do tegorocznej edycji Budżetu Obywatelskiego zgłosiliśmy pomysł stworzenia różanego tunelu na tej samej działce. Szczegóły już wkrótce 😉

Będzie pięknie 😍 kocham róże ❤️

youtu.be/7bulWuQ0U9s Super... Kibicuję... 🥀🌹🚴‍♀️🚴‍♂️🌹🥀

1 tydzień temu

Kolejna porcja zdjęć z wielkiego finału akcji „Dbam o Sądeckie”😁🏞😍

Naszym głównym celem było wysprzątanie szlaku z Obidzy na Radziejową, ale jak już wcześniej informowaliśmy, część rodzin z dziećmi wybrała zdecydowanie łatwiejszy szlak na Eliaszówkę. Zobaczcie fotorelację z tej wędrówki 😉 Przewodnikiem grupy była znana na Sądecczyźnie artystka ludowa Małgorzata Polańska-Kubi. W sumie tego dnia obie grupy pokonały ponad 20 kilometrów i zebraliśmy 10 worków śmieci o pojemności 80 litrów💪

Przypominamy, że projekt „Dbam o Sądeckie” był realizowany w ramach konkursu „Kocham Sądeckie” ❤ przy wsparciu finansowym Starostwo Powiatowe w Nowym Sącz. Sądeckie zaprasz

Szczegóły na stronie dbamosadeckie.pl/

#sadeckie #powiatnowosadecki #kryniczanka #górskaodysej #fundacjanowekierunki #nowekierunki

Fot. Marcelina Kubiak

1 tydzień temu
Fundacja Nowe Kierunki

Królowa Beskidu Sądeckiego zdobyta‼️‼️ Na finał akcji „Dbam o Sądeckie” posprzątaliśmy szlak prowadzący z Obidzy na Radziejową (1266 m n.p.m.) 😍🌅 ale nie tylko 🙃

Część rodzin z dziećmi zdecydowała się wybrać dużo łatwiejszy szlak na Eliaszówkę (1023 m n.p.m.). Wszystkim dopisała piękna pogoda i wspaniałe widoki. Z obu wież widać dziś było cały Beskid Sądecki, Pieniny i Tatry, a z Radziejowej dodatkowo jeszcze Gorce i Beskid Wyspowy. Obie grupy pokonały w sumie ponad 20 kilometrów i zebraliśmy 10 worków śmieci o pojemności 80 litrów. Tym razem zaskoczyła nas mała ilość szklanych butelek. Głównie zebraliśmy puszki po napojach, opakowania po słodyczach, ale znalazły się równie podeszwy od butów, maseczki, podkoszulek i inne elementy odzieży. Oczywiście obydwie grupy spotkały się na wspólnym grillu 😁

Nasza wędrówka rozpoczęła się miłą niespodzianką. Przywitał nas Burmistrz Miasto i Gmina Piwniczna-ZdróDariusz Choruży, który wręczył wszystkim uczestnikom akcji drobne upominki. Pan Burmistrz razem z nami sprzątał także szlak na Radziejową – dziękujemy za pomoc ❤

Prezenty otrzymaliśmy także od Popradzki Park Krajobrazowy, które osobiście wręczył dyrektor Marek Kroczek. Oczywiście każdy z uczestników otrzymał również wodę od partnera naszej akcji Kryniczanka - Naturalna Woda Mineralna, a kawę i herbatę przy ognisku serwował Pan Zdrówk. Dziękujemy ❤

Naszym przewodnikiem podczas wszystkich wędrówek była Zuzanna Długos, czyli Baba z gó. Dziś nie mogła się rozdwoić, dlatego grupę na Eliaszówkę prowadziła znana na Sądecczyźnie artystka ludowa Małgorzata Polańska-Kubi. Dziękujemy ❤

Podsumowując – podczas wiosennej edycji akcji „Dbam o Sądeckie 2021” posprzątaliśmy sześć szlaków 🌲🌳🏞 Wędrowaliśmy na Jaworze, Polanę Jaworynki, Halę Łabowską, Przehybę, Radziejową i dodatkowo na Eliaszówkę. W sumie przemierzyliśmy około 80 kilometrów i zebraliśmy 57 worków o pojemności 80 litrów 💪 Dziękujemy za pomoc Nadleśnictwo Nawojowa, Lasy Państwo, @Nadleśnictwo Stary Sącz, Urząd Gminy Łabo, Marta Słaby - Wójt Gminy Łab, Stowarzyszenie Światełko Nadzi, Fundacja Bratnia Dusza, Spółka Sądeckie Wodoci, Pasieka BARĆ im. ks. dra Henryka Ostacha - Emilia i Jacek Nowa, Gmina Stary Sąc, Jacek Lelek Burmistrz Starego Sącz, Miasto i Gmina Piwniczna-Zdró, Dariusz Choruży, Kryniczanka - Naturalna Woda Mineralna, Popradzki Park Krajobrazowy Marek Kroczek @baba z gór Pan Zdrówk Schronisko PTTK Przehyba Hala Łabowska Schronisko PTT i wszystkim uczestnikom oraz wolontariuszom Fundacji Nowe Kierunki ❤

Przypominamy, że projekt „Dbam o Sądeckie” był realizowany w ramach konkursu „Kocham Sądeckie”, przy wsparciu finansowym Starostwo Powiatowe w Nowym Sącz. Sądeckie zaprasz 🙂

Szczegóły na stronie dbamosadeckie.pl/

#sadeckie #powiatnowosadecki #kryniczanka #mniejplastiku #górskaodysej #fundacjanowekierunki #nowekierunki

Fot. Damian Radziak

Komentuj na Facebook

To była idealna niedziela: *mega słoneczna, *super uśmiechnięta oraz *w doborowym towarzystwie!

💚💚💚

Pozytywny, aktywny, społeczny i ekologiczny projekt. Gratulacje!

Dziękuję za oczyszczenia szlaków ze śmieci. Warto by dać uprawnienia do spisywania tych co tak zaśmiecają środowisko by potem nałożyć duuże kary! Serdecznie pozdrawiam 🙂

Pod Wrażeniem ...

Brawo!

View more comments

2 tygodni temu

Czas na wielki finał akcji „Dbam o Sądeckie” 🏞

Przed nami już ostatnia wędrówka. W najbliższą niedzielę, 6 czerwca zamierzamy posprzątać szlak prowadzący z Obidzy na szczyt królowej Beskidu Sądeckiego – Radziejową (1266 m n.p.m.) 😍 Prognozy są obiecujące i mamy nadzieję, że całą trasę będziemy napawać się pięknymi widokami 🌞🌲🌳🌅

Zainteresowanie udziałem we wspólnej wędrówce jest ogromne, a ilość miejsc jest ograniczona, dlatego warto się pospieszyć ze zgłoszeniami. Przyjmujemy je poprzez nasz Facebookowy profil - wystarczy napisać do nas wiadomość 😉

Zapewniamy worki na śmieci, rękawiczki, wodę mineralną i wyżywienie przy grillu. Dojazd należy zapewnić we własnym zakresie. Naszym przewodnikiem będzie Zuzanna Długos, czyli Baba z gó. Wspiera nas Kryniczanka - Naturalna Woda Mineralna, Miasto i Gmina Piwniczna-Zdró, Popradzki Park Krajobrazowy oraz Pan Zdrówk.

Szczegółowy opis wycieczki można znaleźć na stronie internetowej
dbamosadeckie.pl/2021/04/06/radziejowa/

W przypadku zmiany prognozy pogody na niekorzystną, wyprawa zostanie odwołana.

Przypominamy, że akcja „Dbam o Sądeckie” współfinansowana jest przez Starostwo Powiatowe w Nowym Sącz z konkursu „Kocham Sądeckie” ❤️ Sądeckie zaprasz